ادامه فعالیت‌های سامانه یکپارچه خودرو بدون هیچ تغییری!

سامانه یکپارچه خرید خودرو

 

سخنگوی شورای رقابت: اعضای شورای رقابت هنوز تصمیمی برای تغییر در سامانه یکپارچه خودرو اعلام نکرده‌اند و این سامانه همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

به‌ گزارش خبرگزاری تسنیم، سپهر دادجوی توکلی اظهار نمود: سامانه یکپارچه عرضه خودرو به عنوان یک ابزار برای تنظیم و افزایش شفافیت در بازار خودرو وظایف خود را انجام می‌دهد. و سیاست‌های کلان این سامانه توسط شورای رقابت تعیین می‌شود.

وی ادامه داد: اجرای مسائل عملی در سامانه یکپارچه خودرو تحت مسئولیت معاونت حمل و نقل وزارت صمت قرار دارد. و در عین حال، سیاست‌گذاری‌های اصلی این سامانه در اختیار شورای رقابت قرار دارد. با این حال، امکان وجود تغییراتی در عملکرد سامانه یکپارچه وجود دارد، ولی در حال حاضر فعالیت‌های این سامانه به صورت معمولی ادامه می‌یابد.

توکلی تصریح نمود: تنها شورای رقابت مسئولیت نظارت بر تمام بازارهای انحصاری در کشور را بر عهده دارد. و سامانه یک پارچه نیز به عنوان یک جزء از بازار خودرو تلقی می‌شود. که در دستورالعمل‌های شورای رقابت مورد بررسی قرار گرفته‌است. در صورتی که نیاز به تغییرات در عملکرد این سامانه وجود داشته‌باشد، این تغییرات باید در جلسات شورای رقابت تصویب شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

fa_IR